Így teljesített a hazai digitális reklámipar

Így teljesített a hazai digitális reklámipar

2017 végére lett végleges az IAB Hungary negyedéves digitális reklámbevételi adatsora.
Meglódult az uniós digitális költés

Meglódult az uniós digitális költés

Elérhetőek a friss IAB AdEx adatok, amelyek szerint a videó és a mobil hajtotta a növekedést. Az európai digitális költés 2017 első félévében 11,5 százalékkal 22,2 milliárd euróra nőtt.
Belépett az IAB-be az SAP

Belépett az IAB-be az SAP

Új taggal bővült az IAB Hungary. A digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetéhez az SAP csatlakozott. A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám, és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.
IAB: Új vezetőt választott a Médiaszekció

IAB: Új vezetőt választott a Médiaszekció

Dr. Láng Zoltán, a CEMP ügynökségi értékesítési igazgatója váltotta Óhidi Zsuzsanna Marquard-vezetőt az IAB Médiaszekciójának vezetői pozíciójában. A szekció új vezetője az IAB és a Médiaszekció tagjainak az aktív részvételére számítva szeretne tovább haladni.
Meglódult az uniós digitális költés

Meglódult az uniós digitális költés

Elérhetőek a friss IAB AdEx adatok, amelyek szerint a videó és a mobil hajtotta a növekedést. Az európai digitális költés 2017 első félévében 11,5 százalékkal 22,2 milliárd euróra nőtt.
1/12