IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

Angol nyelvű kalkulátort készített az IAB annak érdekében, hogy a programmatic kampányok nagyobb átláthatóságúak legyenek. A kalkultátor mindenkinek jól jön: a hirdetőknek és a kiadóknak is.
Új ügyvezető a magyar IAB-nál

Új ügyvezető a magyar IAB-nál

Márciustól Máth András tölti be az IAB Hungary ügyvezetői pozícióját. A szakeber korábban több mint tíz éven át a Ringier/Médiaworks kutatási és szervezési igazgatójaként dolgozott.
A reklám sokkal többet tud - interjú az IAB elnökével

A reklám sokkal többet tud - interjú az IAB elnökével

Immáron a digitális hirdetési iparághoz folyik be hazánkban a legtöbb reklámpénz, ám a költés fele a globális szereplőknél keletkezik – mondja Barnóth Zoltán. Az IAB Hungary elnöke sokszor elgondolkodik azon, hogy jó-e így a reklámozás, ahogy most csináljuk.
IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

Angol nyelvű kalkulátort készített az IAB annak érdekében, hogy a programmatic kampányok nagyobb átláthatóságúak legyenek. A kalkultátor mindenkinek jól jön: a hirdetőknek és a kiadóknak is.
Új ügyvezető a magyar IAB-nál

Új ügyvezető a magyar IAB-nál

Márciustól Máth András tölti be az IAB Hungary ügyvezetői pozícióját. A szakeber korábban több mint tíz éven át a Ringier/Médiaworks kutatási és szervezési igazgatójaként dolgozott.
1/9