Duplájára nőtt az európai digitális reklámpiac

Duplájára nőtt az európai digitális reklámpiac

Mindössze öt év kellett ehhez.
Így teljesített a hazai digitális reklámipar

Így teljesített a hazai digitális reklámipar

2017 végére lett végleges az IAB Hungary negyedéves digitális reklámbevételi adatsora.
Meglódult az uniós digitális költés

Meglódult az uniós digitális költés

Elérhetőek a friss IAB AdEx adatok, amelyek szerint a videó és a mobil hajtotta a növekedést. Az európai digitális költés 2017 első félévében 11,5 százalékkal 22,2 milliárd euróra nőtt.
Új elnökségi taggal bővült az IAB Hungary

Új elnökségi taggal bővült az IAB Hungary

Jelentés az éves rendes taggyűlésről.
IAB: Új vezetőt választott a Médiaszekció

IAB: Új vezetőt választott a Médiaszekció

Dr. Láng Zoltán, a CEMP ügynökségi értékesítési igazgatója váltotta Óhidi Zsuzsanna Marquard-vezetőt az IAB Médiaszekciójának vezetői pozíciójában. A szekció új vezetője az IAB és a Médiaszekció tagjainak az aktív részvételére számítva szeretne tovább haladni.
1/12