A Google betartja a szavát és elkezdett büntetni

A Google betartja a szavát és elkezdett büntetni

Mostantól kezdve azok az oldalak, amelyeken a tartalom nem könnyen elérhető a felhasználók számára, a mobilos kereső eredményei között nem kapnak magas értéket - jelezte a Google.
A FinTimes az időalapú elszámolást preferálja!

A FinTimes az időalapú elszámolást preferálja!

Immár a nézettségi idővel kereskedtünk a megjelenítések száma helyett. Lényegében időblokkokkal kereskedünk, amelyek minden másodperce látható – írja egy blogbejegyzsében Brendan Spain, a Financial Times amerikai régióért felelős hirdetési alelnöke.
Akiknek igazán nagy üzlet a nyomtatott sajtó

Akiknek igazán nagy üzlet a nyomtatott sajtó

A hirdetők 17 százalékos bevétel növekedésre számíthatnak a printtel. Ha a megtérülésről van szó a magazinhirdetést alkalmazó és nem alkalmazó kampányokat összevetve megdöbbentő különbségek láthatók.
A hirdetések pixeleiben is kártevők rejtőzhetnek

A hirdetések pixeleiben is kártevők rejtőzhetnek

Az ESET kutatói fertőzött hirdetéseken keresztül terjedő új expolit kitet fedeztek fel. Az érintett oldalak között neves, több millió napi látogatóval bíró weboldalak is megtalálhatók.
A FinTimes az időalapú elszámolást preferálja!

A FinTimes az időalapú elszámolást preferálja!

Immár a nézettségi idővel kereskedtünk a megjelenítések száma helyett. Lényegében időblokkokkal kereskedünk, amelyek minden másodperce látható – írja egy blogbejegyzsében Brendan Spain, a Financial Times amerikai régióért felelős hirdetési alelnöke.
1/3