Reménytelen verseny a figyelemért – vagy mégsem?

Reménytelen verseny a figyelemért – vagy mégsem?

A Facebook és a Google igen jól célozható hirdetési megoldásai ráirányították a figyelmet arra, hogy van mit keresni a long tail-ben.
Közösségi média pánik! Mi lesz az oldaladdal a Facebook Zéró után?

Közösségi média pánik! Mi lesz az oldaladdal a Facebook Zéró után?

Az új algoritmus azért korlátozza céges oldalak megjelenítését, mert a Facebook a hirdetéseket akarja drágítani.
„Egyre többet internetezünk tévénézés közben”

„Egyre többet internetezünk tévénézés közben”

A televízió reklámokkal 100 százalékban megegyező hirdetéseket hiba online videó hálózatokban futtatni.
Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

A kiadók ma már közönségük egyre jelentősebb részét egyéb csatornákon keresztül érik el, azonban jelenlegi modelljeik leginkább a saját szájtokon elért felhasználókon keresztül biztosítanak hirdetési bevételt számukra. Ahhoz, hogy a felhasználók külső platformokon elérése kiadói bevételekben is jelentkezzen, újra kell gondolják hirdetési modelljeiket – véli Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezetője.
Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

A kiadók legértékesebb eszköze a tartalmuk, nem pedig a felületük. Interjú Ziegler Gáborral, a CEMP Sales House ügyvezetőjével.
1/8