Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Folyamatosan fejleszteni kell a reklámpiaci költéseket mérő metodikát, különösen a digitális piac gyors és folyamatos változásai miatt.
Reménytelen verseny a figyelemért – vagy mégsem?

Reménytelen verseny a figyelemért – vagy mégsem?

A Facebook és a Google igen jól célozható hirdetési megoldásai ráirányították a figyelmet arra, hogy van mit keresni a long tail-ben.
Közösségi média pánik! Mi lesz az oldaladdal a Facebook Zéró után?

Közösségi média pánik! Mi lesz az oldaladdal a Facebook Zéró után?

Az új algoritmus azért korlátozza céges oldalak megjelenítését, mert a Facebook a hirdetéseket akarja drágítani.
A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A magyar piac sajátosságai ellenére a nemzetközi trendeknek megfelelően fejlődik, és nálunk is a globális szereplők további erősödése várható.
Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

A kiadók ma már közönségük egyre jelentősebb részét egyéb csatornákon keresztül érik el, azonban jelenlegi modelljeik leginkább a saját szájtokon elért felhasználókon keresztül biztosítanak hirdetési bevételt számukra. Ahhoz, hogy a felhasználók külső platformokon elérése kiadói bevételekben is jelentkezzen, újra kell gondolják hirdetési modelljeiket – véli Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezetője.
1/9