A tévé erejét nem lehet figyelmen kívül hagyni

A tévé erejét nem lehet figyelmen kívül hagyni

Beszélgetés Zájer Attilával, a TV2 ügyfélkapcsolati igazgatójával.
Digitális hirdetések: határ a csillagos ég?

Digitális hirdetések: határ a csillagos ég?

2017-es Internet Advertising Revenue Report statisztikája szerint továbbra is folyamatos növekedést mutat a digitális hirdetések piaca.
Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Ma már az online hirdetési kampányok megtervezéséhez és lebonyolításához rengeteg adat áll rendelkezésre, ám a túlkínálat miatt különleges körültekintésre van szükség ahhoz, hogy a vállalatok és a márkák a számukra leginkább releváns információkat megtalálják. Sólyom Balázs, a UPC online igazgatója szerint a cégek által gyűjtött saját adatok a legfontosabb és legmegbízhatóbb információforrások.
Nehezebb és drágább a brandépítés a digitális média korában

Nehezebb és drágább a brandépítés a digitális média korában

Aki sikeres akar lenni, annak nem elég egyszer ráéreznie a fogyasztói gondolataira, folyamatosan követnie kell azok változását. Interjú Kun Miklóssal.
Eleged van a hirdetésekből? Olvasd ezt el!

Eleged van a hirdetésekből? Olvasd ezt el!

Vannak, akiket idegesít a testre szabott reklám.
1/6