A FinTimes az időalapú elszámolást preferálja!

A FinTimes az időalapú elszámolást preferálja!

Immár a nézettségi idővel kereskedtünk a megjelenítések száma helyett. Lényegében időblokkokkal kereskedünk, amelyek minden másodperce látható – írja egy blogbejegyzsében Brendan Spain, a Financial Times amerikai régióért felelős hirdetési alelnöke.
Akiknek igazán nagy üzlet a nyomtatott sajtó

Akiknek igazán nagy üzlet a nyomtatott sajtó

A hirdetők 17 százalékos bevétel növekedésre számíthatnak a printtel. Ha a megtérülésről van szó a magazinhirdetést alkalmazó és nem alkalmazó kampányokat összevetve megdöbbentő különbségek láthatók.
A legeslegjobb újsághirdetések

A legeslegjobb újsághirdetések

Hol van már a tavalyi hó? De itt vannak 2015 leginnovatívabb újsághirdetései. Jessie Sampson szakíró szerint a napfogyatkozással egybeeső Oreo hirdetés, és a Trónok Harca 5. évadjának megjelenésére időzített hirdetés voltak a 2015-ös év legkreatívabb újsághirdetései.
A FinTimes az időalapú elszámolást preferálja!

A FinTimes az időalapú elszámolást preferálja!

Immár a nézettségi idővel kereskedtünk a megjelenítések száma helyett. Lényegében időblokkokkal kereskedünk, amelyek minden másodperce látható – írja egy blogbejegyzsében Brendan Spain, a Financial Times amerikai régióért felelős hirdetési alelnöke.
A legeslegjobb újsághirdetések

A legeslegjobb újsághirdetések

Hol van már a tavalyi hó? De itt vannak 2015 leginnovatívabb újsághirdetései. Jessie Sampson szakíró szerint a napfogyatkozással egybeeső Oreo hirdetés, és a Trónok Harca 5. évadjának megjelenésére időzített hirdetés voltak a 2015-ös év legkreatívabb újsághirdetései.
1/3