A közérthető és hiteles információt a hirdetők és az olvasók is keresik

A közérthető és hiteles információt a hirdetők és az olvasók is keresik

Papp Gábor hirdetőként és print kiadóként is látja a hirdetési piac lehetőségeit és nehézségeit.
Az irodalom is növelheti a reputációt, de még a bevételeket is

Az irodalom is növelheti a reputációt, de még a bevételeket is

A digitalizáció az utcai hirdetéseket sem kerüli el, Magyarország is beáll a sorba - interjú Samu Tímeával, a JCDecaux vezérigazgatójával.
Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Folyamatosan fejleszteni kell a reklámpiaci költéseket mérő metodikát, különösen a digitális piac gyors és folyamatos változásai miatt.
Állok elébe minden kihívásnak

Állok elébe minden kihívásnak

György Bence a nagyvállalati médiaközeg után ügynökséget alapított, emellett a Maccabi Európai Játékok sajtófőnökeként is találkozhatunk vele.
Régi problémára adott sajátos választ az Instagram

Régi problémára adott sajátos választ az Instagram

Az időrendiség hiányára adtak választ, de azért a „You’re All Caught Up”-tól nem fog mindenki elájulni.
1/10