Nagyon nem mindegy, mi hogyan jelenik meg a reklámban!

Nagyon nem mindegy, mi hogyan jelenik meg a reklámban!

Két hete a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa 150 millió forint bírságot szabott ki egy gyógyszernek minősülő, gyulladáscsökkentő és fájdalomcsillapító hatású krém reklámjai miatt az azt forgalmazó vállalkozásra. Ennek az ügynek tanulságait elemezte Zavodnyik József, a KLART Legal jogásza.
Hamisak voltak az ígéretek az Arany Sóról

Hamisak voltak az ígéretek az Arany Sóról

A GVH megállapította, hogy a Klapka Üzletház Kft. jogsértő módon reklámozta az Arany Só elnevezésű arany kolloidos étkezési sóját, valamint Arany Só Mini Szanatórium elnevezésű inhalátorát, mert tiltott gyógyító és az egészségre gyakorolt, megalapozatlan hatásokkal népszerűsítette azokat.
Új eszköz a kartellek elleni küzdelemben

Új eszköz a kartellek elleni küzdelemben

Az Országgyűlés nevében a Gazdasági bizottság elfogadta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2015. évi tevékenységéről és a versenytörvény alkalmazásával összefüggő tapasztalatairól szóló beszámolót.
Közös munkába kezd a GVH és a Magyar Public Relations Szövetség

Közös munkába kezd a GVH és a Magyar Public Relations Szövetség

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH), valamint a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) között létrejött megállapodás célja, hogy támogassa a gazdasági versenyre irányadó jogszabályok és etikai normák tiszteletben tartására törekvő, azokat a vállalati gyakorlatba ültető szemlélet erősödését.
Burkolt reklám miatt bírságolt a GVH

Burkolt reklám miatt bírságolt a GVH

Jogsértés miatt a Földelni Jó Kft-nek 600 ezer, az Echo Hungária Zrt-nek pedig fél millió forintot kell kifizetnie. A GVH súlyosító körülményként értékelte, hogy a törvénybe ütköző kereskedelmi gyakorlat kiterjedt volt.
1/5