Robotok a japán ügyfélszolgálatokon

Robotok a japán ügyfélszolgálatokon

Mesterséges intelligenciát és robotalapú folyamatautomatizációs technológiát vezet be a Fujitsu Social Command Center (SCC) következő generációs ügyfélszolgálati megoldásánál.
A gyártószektor optimista a digitális átalakulást illetően

A gyártószektor optimista a digitális átalakulást illetően

A Fujitsu megbízásából végzett vizsgálatból kiderült, hogy a gyártóipari vezetők háromnegyede kulcsfontosságúnak tartja a technológiát vállalata jövőbeni sikere szempontjából. A vezetők 98%-a szerint a digitális átalakulás már végigsöpört az iparágon, 71% véli úgy, hogy a versenyképesség megőrzéséhez döntő fontosságú a technológiai szakértőkkel folytatott együttműködés.
A vállalatok 10 legnagyobb biztonsági kockázata

A vállalatok 10 legnagyobb biztonsági kockázata

Egy, a napokban közzétett 2017-es veszély-előrejelzési jelentés a vállalatok 10 legnagyobb biztonsági kockázatát ismerteti.
A Fujitsu ügyfeleit már robotok szolgálják ki

A Fujitsu ügyfeleit már robotok szolgálják ki

A Fujitsu új robotalapú folyamatautomatizációs (RPA) kiválóságközpontot hoz létre Európában. A központ a Fujitsu EMEIA-régióbeli ügyfeleinek fejleszt technológiákat és folyamatokat. Az ügyfelekkel együttműködve dolgozza ki a meglévő folyamatokkal tökéletesen integrált RPA-megoldásokat.
Ez lehet a sikeres digitális átalakulás kulcsa

Ez lehet a sikeres digitális átalakulás kulcsa

A Fujitsu roadshowja 22 országba látogat el hat kontinensen március és október között. A világon mindenütt azt mutatják be, miként játszik kulcsszerepet az ügyfelekkel folytatott „co-creation” a digitális átalakulás sikerében.
1/3