Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

A digitális világban nem lineáris a fogyasztó döntési útvonala, így nagyon észnél kell lenni. Szabó Edit cikke.
Az online és a közösségi média a szövegeket is kinyírja

Az online és a közösségi média a szövegeket is kinyírja

A szövegek jelentősége visszaszorul a modern tartalmakban, ez pedig a fogyasztóktól az ügynökségekig mindenkit érint.
A döbbenetes történetek miatt egyre nehezebben hihető, hogy a mobiljainkon nem hallgatnak le minket

A döbbenetes történetek miatt egyre nehezebben hihető, hogy a mobiljainkon nem hallgatnak le minket

Mindent lehet?
Magamon teszteltem le, hogy milyen az élet okos kütyük nélkül

Magamon teszteltem le, hogy milyen az élet okos kütyük nélkül

Nem csak tippeket kell adni, hanem ki is kell próbálni.
Ezt az információt Zuckerbergtől sem lehet megvenni

Ezt az információt Zuckerbergtől sem lehet megvenni

Joanelli Tamással, a Be Social ügyvezetőjével beszélgettünk a reklámozásról és a leggyakoribb hibákról, amiket elkövethetünk A közösségi oldalon.
1/65