Mit tanulhatnak a magyar vállalatok a Google-től?

Mit tanulhatnak a magyar vállalatok a Google-től?

Kiss T. Anna tanácsadóként nem csak a vállalatvezetők personal branding fejlesztésén dolgozik, hanem ismeri a hazai vállalatok kihívásait is.
Ezt az információt Zuckerbergtől sem lehet megvenni

Ezt az információt Zuckerbergtől sem lehet megvenni

Joanelli Tamással, a Be Social ügyvezetőjével beszélgettünk a reklámozásról és a leggyakoribb hibákról, amiket elkövethetünk A közösségi oldalon.
Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

A digitális világban nem lineáris a fogyasztó döntési útvonala, így nagyon észnél kell lenni. Szabó Edit cikke.
Úgy beszélünk a férfiakról és úgy szólunk hozzájuk, ahogyan mások nem teszik

Úgy beszélünk a férfiakról és úgy szólunk hozzájuk, ahogyan mások nem teszik

Értékek, a komfortzóna meghaladása, bátorság, stílus, szív és ambíció - többek között erről is szól az igenyesferfi.hu online magazin. Interjú.
Így használd a közösségi médiát, mielőtt kávézót nyitsz

Így használd a közösségi médiát, mielőtt kávézót nyitsz

Gyakorlatilag becsekkoltam mind a 40 kávézóból - interjú az elszántságról, a maximalizmusról, a női vállalkozókról és a kemény melóról.
1/68