Gála-néző live stream Deák Kristóffal a Cinema City Facebook-oldalán és YouTube-csatornáján!

Gála-néző live stream Deák Kristóffal a Cinema City Facebook-oldalán és YouTube-csatornáján!

Élőben jelentkezik be a Cinema City közösségi felületein az Oscar-díjas filmrendező, Deák Kristóf vendégeivel: live streamen elemzik a 96. Oscar-gála eseményeit, magyar idő szerint március 11-én hajnalban. Nemcsak az idei esélyeket latolgatják, hanem felelevenítik saját Los Angeles-i emlékeiket és kulisszatitkokba avatják be az érdeklődőket, hogy milyen volt a hét évvel ezelőtti Oscar-gála, amelyen a Mindenki című rövidfilmmel elnyerték az arany szobrocskát. A közös díjeső-váráshoz bárki csatlakozhat az online közvetítésen keresztül.
AdvenTippek az NMHH Facebook-oldalán

AdvenTippek az NMHH Facebook-oldalán

Új, AdvenTippek elnevezésű sorozattal jelentkezik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a közösségi médiában. A hatóság Facebook-oldalán naponta megjelenő tippek célja, hogy segítséget adjanak a digitális térben való eligazodáshoz, hasznos és praktikus információkkal támogassák a fogyasztókat. Az AdvenTippek a témafelvetésekkel és javaslatokkal több generációt is megszólítanak, miközben jobban megismerhetjük az NMHH szerteágazó tevékenységét.
A hazai kiadóvállalatok összefogva tudják csak a globálisokkal felvenni a versenyt

A hazai kiadóvállalatok összefogva tudják csak a globálisokkal felvenni a versenyt

Amikor egyre inkább regionális központokban döntenek a reklámköltésekről, akkor a kiadóktól még nagyobb eséllyel a globálisok felé mozdulhatnak a reklámköltések. A lehetőség azonban adott az ezt ellensúlyozó jobb hazai adatgyűjtésre – mondta el Kékesi Zsuzsa, a Ringier digitális stratégiai igazgatója.
Sokaknál nem működik a Facebook!

Sokaknál nem működik a Facebook!

Kedd délután váratlanul sokakat kiléptetett a Facebook és a Messenger is.
Ikonikus szóviccek, több mint félmilliárd megjelenés: 10 éves az ALDI Facebook-oldala

Ikonikus szóviccek, több mint félmilliárd megjelenés: 10 éves az ALDI Facebook-oldala

10 éve született meg az ALDI Magyarország első Facebook-bejegyzése, az áruházlánc ekkor kezdte meg közvetlen kommunikációját ezen a közösségimédia-platformon. Az ALDI profilján rendszeresen megosztott képes szóviccek sikerét jól mutatja, hogy aktuális és szellemes tartalmaira ma már mintegy félmillióan kíváncsiak, és számos poszt ikonikussá vált. A vállalat az elmúlt évtized során az összes fontosabb socialmedia-platformon megjelent, a legkülönbözőbb témákban is sikerrel megszólítva minden korosztályt.
1/126