Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

Az egyre tudatosabb, magasabb státuszú fogyasztók elérése már alapvetően interneten lehetséges, de közben ők ott is nehezítik a marketingesek dolgát.
Megosztanak a fintech-ek? A sharing economy és a pénzügyi innovációk kapcsolata

Megosztanak a fintech-ek? A sharing economy és a pénzügyi innovációk kapcsolata

A közösségi megosztással foglalkozó platformok kiváló terepei a pénzügyi újdonságok bevezetésének.
Amikor még a Burger King kutyázta a Facebookot!

Amikor még a Burger King kutyázta a Facebookot!

Az Evolution konferencián előkerültek az új generációk is, akiket már egy leárazással nem lehet megfogni.
Az emberi psziché legmélyebb titkaira vadásznak

Az emberi psziché legmélyebb titkaira vadásznak

Ha pontosan ismered a fogyasztót, bármit el tudsz neki adni. Interjú Kun Szabolccsal.
Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

A kiadók ma már közönségük egyre jelentősebb részét egyéb csatornákon keresztül érik el, azonban jelenlegi modelljeik leginkább a saját szájtokon elért felhasználókon keresztül biztosítanak hirdetési bevételt számukra. Ahhoz, hogy a felhasználók külső platformokon elérése kiadói bevételekben is jelentkezzen, újra kell gondolják hirdetési modelljeiket – véli Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezetője.
1/6