A Politis kampány tanulságai – mi lehet a fenntartható online média üzleti modellje?

A Politis kampány tanulságai – mi lehet a fenntartható online média üzleti modellje?

Dudás Gergellyel arról is beszélgettünk, hogy a Politis kapcsán szerzett ismeretek miben segíthetik egy jövőbeni előfizetéses magyar újság elindítóit.
Nem indul el a Politis.hu

Nem indul el a Politis.hu

A szükséges 300 millió forintnak mindössze 12 százaléka jött össze, így nem tud elindulni a Politis.hu.
Ha Szlovákiában működik, nálunk miért ne!? – közösségi finanszírozással indít a Politis

Ha Szlovákiában működik, nálunk miért ne!? – közösségi finanszírozással indít a Politis

Az online előfizetőkre építő Politis.hu nem csak tartalomban, de üzleti modellben is újítana a magyar médiapiacon. Az index.hu korábbi főszerkesztője szerint olyan közéleti lapra van szükség, ahol az újságírók cikkek írásával töltik az idejüket, és nem lájk-vadász bugyuta vagy hatásvadász cikkek másolásával és átvételével. Ez nem csak az újságírók számára lehet fontos, hanem a hirdetőknek is.
Nem kellenek a közéleti hírek?

Nem kellenek a közéleti hírek?

Egy évtized alatt 14-ről 77 milliárd forintra nőtt az online hirdetési piac, de a webes hírszolgáltatók, a szeriőz újságok mégis gondban vannak.
Dudás Gergely: a sajtó is felelős a kettészakadt társadalomért

Dudás Gergely: a sajtó is felelős a kettészakadt társadalomért

Szerintem nem is egy Politisra, hanem több, a közéletre jobban fókuszálni képes független hírportálra lenne szükség - többek között erről is beszélt Dudás Gergely újságíró a mediapiac.com-nak adott interjújában.