Te mit szoktál csinálni a próbafülkében?

Te mit szoktál csinálni a próbafülkében?

Magyarországon is bemutatkozott a jövő próbafülkéje, ami a legújabb technológiákat felvonultatva köti össze az offline és online világot.
Profi márkaépítésbe kezd egy kis divatcég

Profi márkaépítésbe kezd egy kis divatcég

A Széchenyi Tőkealaptól (SZTA) 160 milliós befektetést kapott a Konsanszky. Ezzel a magyar divatipari startup cégnemzetközi piacon is robbanthat. Bár 2019-re is csupán 200 milliós bevételt terveznek, érdemes rájuk figyelni.
Te mit szoktál csinálni a próbafülkében?

Te mit szoktál csinálni a próbafülkében?

Magyarországon is bemutatkozott a jövő próbafülkéje, ami a legújabb technológiákat felvonultatva köti össze az offline és online világot.