A Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönöz a Coca-Cola új, globális kampánya

A Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönöz a Coca-Cola új, globális kampánya

A The Coca-Cola Company különleges globális kampányt indít, amellyel a Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönzi a fogyasztókat. A márka 2021-es receptúra módosításának sikerére építve a vállalat 2023-ban megújítja „Az eddigi legjobb Coca-Cola?” platformot, és új kezdeményezést is indít „Kortyolj bele!” néven.
Varga-Nagy Eszter a HEINEKEN Hungária új Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezetője

Varga-Nagy Eszter a HEINEKEN Hungária új Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezetője

2023. március 1-től Varga-Nagy Eszter tölti be a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs Vezető pozícióját. A szakember egyenesen a The Coca-Cola Company-tól érkezik több, mint 15 éves vállalati és marketingkommunikációs, főként kereskedelmi területen szerzett széleskörű tudással, amit közéleti és stratégiai kommunikációs tapasztalattal is kiegészített.
Nagyon limitált példányszámban jelenik meg a kólamobil

Nagyon limitált példányszámban jelenik meg a kólamobil

A várakozásokkal ellentétben nem tömegterméket dob piacra a Coca-Cola.
A Magyar Vöröskereszt és a Coca-Cola globális alapítványa együtt segíti a hátrányos helyzetű nőket

A Magyar Vöröskereszt és a Coca-Cola globális alapítványa együtt segíti a hátrányos helyzetű nőket

A Coca-Cola Magyarország 10 éve támogatja a Magyar Vöröskeresztet. Az utóbbi években a két szervezet együtt segített a koronavírus-járvány elleni küzdelemben és 2022-ben a humanitárius válság kapcsán a menekültek ellátásában is. Legújabb közös kezdeményezésüket a nemzetközi nőnapon jelentették be.
Coca-Cola Movement néven itthon is új, limitált kiadású üdítőitalt mutat be a Coca-Cola

Coca-Cola Movement néven itthon is új, limitált kiadású üdítőitalt mutat be a Coca-Cola

Grammy-díjas előadóval együttműködésben érkezik az új Creations íz.
2/8