A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Sok, az egészséggel kapcsolatos párbeszéd folyik a digitális térben, amelyekbe a hirdetők be tudnak kapcsolódni – hangsúlyozza Lukács Katalin. A Centrál Médiacsoport egészség és parenting tartalmú digitális és print portfolió-igazgatója szerint ugyanakkor fontos, hogy egy site hiteles legyen.
Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Sok, az egészséggel kapcsolatos párbeszéd folyik a digitális térben, amelyekbe a hirdetők be tudnak kapcsolódni – hangsúlyozza Lukács Katalin. A Centrál Médiacsoport egészség és parenting tartalmú digitális és print portfolió-igazgatója szerint ugyanakkor fontos, hogy egy site hiteles legyen.
A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Sok, az egészséggel kapcsolatos párbeszéd folyik a digitális térben, amelyekbe a hirdetők be tudnak kapcsolódni – hangsúlyozza Lukács Katalin. A Centrál Médiacsoport egészség és parenting tartalmú digitális és print portfolió-igazgatója szerint ugyanakkor fontos, hogy egy site hiteles legyen.
1/5