A jövő fogyasztója, a jövő ügynöksége - interjú Balaton Anitával

A jövő fogyasztója, a jövő ügynöksége - interjú Balaton Anitával

Az influencer marketing irányairól, az adatvezérelt gondolkodás fontosságáról s az ügynökségek létjogosultságáról is kérdeztük a Cafe PR ügyvezetőjét.
Mesterséges intelligencia tegnap, ma és holnap

Mesterséges intelligencia tegnap, ma és holnap

Az MI-k meg sem közelítik az emberi értelmet, szűk területükön végzett tevékenységük mégis intelligensnek nevezhető. Kömlődi Ferenc jövőkutató cikke.
Közép-Európa meghódítására készül a Szállás.hu

Közép-Európa meghódítására készül a Szállás.hu

A régiónkban folytatják az akvizíciókat és az organikus terjeszkedést, de már a Távol-Kelet felé is kacsingatnak – tudtuk meg Szigetvári Józseftől.
Elképesztő mennyiségű digitális nyomot hagyunk magunk után, csak egy jó detektív kell megértésükhöz

Elképesztő mennyiségű digitális nyomot hagyunk magunk után, csak egy jó detektív kell megértésükhöz

Kis data kis gond – big data nagy gond?
A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A digitálisan analfabéta vállalkozásokat egyszerűen felzabálja a piac, a digitalizációhoz való alkalmazkodás kapcsán a lét a tét.
1/10