Vége lehet a márkádnak, ha jön a háborgó felhasználó!

Vége lehet a márkádnak, ha jön a háborgó felhasználó!

Nem csak a mindenben hibát kereső trollok, de akár a többé-kevésbé jogosan felháborodó felhasználók is villámgyorsan tönkretehetik a fáradságos munkával és hatalmas költséggel felépített, szerethető márkáinkat. A közösségi médiában borotvaélen táncol a legtöbb márkaépítő szakember – véli Joanelli Tamás social media szakértő, a Be Social ügyvezető igazgatója.
Összeesküvés elméletek és a Facebook – interjú Joanelli Tamással

Összeesküvés elméletek és a Facebook – interjú Joanelli Tamással

A BeSocial ügynökség egyik alapító-vezetője szerint Mark Zuckerberg háborúkat is szíthatna, ha akarna. De a hirdetési üzlet fontosabb számára (is).
Összeesküvés elméletek és a Facebook – interjú Joanelli Tamással

Összeesküvés elméletek és a Facebook – interjú Joanelli Tamással

A BeSocial ügynökség egyik alapító-vezetője szerint Mark Zuckerberg háborúkat is szíthatna, ha akarna. De a hirdetési üzlet fontosabb számára (is).
Vége lehet a márkádnak, ha jön a háborgó felhasználó!

Vége lehet a márkádnak, ha jön a háborgó felhasználó!

Nem csak a mindenben hibát kereső trollok, de akár a többé-kevésbé jogosan felháborodó felhasználók is villámgyorsan tönkretehetik a fáradságos munkával és hatalmas költséggel felépített, szerethető márkáinkat. A közösségi médiában borotvaélen táncol a legtöbb márkaépítő szakember – véli Joanelli Tamás social media szakértő, a Be Social ügyvezető igazgatója.
Összeesküvés elméletek és a Facebook – interjú Joanelli Tamással

Összeesküvés elméletek és a Facebook – interjú Joanelli Tamással

A BeSocial ügynökség egyik alapító-vezetője szerint Mark Zuckerberg háborúkat is szíthatna, ha akarna. De a hirdetési üzlet fontosabb számára (is).
1/2