Ezeken bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése

Ezeken bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése

Az Arenim szakértői most öt olyan tényezőt gyűjtöttek össze, amelyek eldönthetik, hogy megéri-e az adott cégnek call centerre költeni.
Őrült összegeket lehet megtakarítani az automatizált call centerekkel

Őrült összegeket lehet megtakarítani az automatizált call centerekkel

A hagyományos call centerekben kezelt hívások ráadásul folyamatosan drágulni fognak a jövőben.
Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt

Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt

A probléma a Black Friday, Cyber Monday és a karácsony által keretezett értékesítési időszakban még súlyosabb kihívás elé állítja a kiskereskedőket.
Az emberi psziché legmélyebb titkaira vadásznak

Az emberi psziché legmélyebb titkaira vadásznak

Ha pontosan ismered a fogyasztót, bármit el tudsz neki adni. Interjú Kun Szabolccsal.