Saját AI-t kapnak a kis-és középvállalkozások

Saját AI-t kapnak a kis-és középvállalkozások

Végre a hazai kis-és középvállalkozások is haszonélvezői lehetnek az AI-forradalomnak: a fejlesztőkből, AI-szakértőkből, és reklámügynökségi szakemberekből álló Think AI csapata megtalálta annak a módját, hogyan teheti a vállalati folyamatok szerves részévé a mesterséges intelligenciát anélkül, hogy a kkv-knál bárkinek is promptolnia kellene hozzá.
MI= minőségi ugrás a minőségellenőrzésben

MI= minőségi ugrás a minőségellenőrzésben

A cégek egyre nagyobb arányban helyezik át a fókuszt a mennyiségről a minőségre a szoftverek esetében is. Ehhez viszont hatékony minőségellenőrzési folyamatokra van szükség, amiben meghatározó segítséget jelentenek az olyan fejlett technológiák, mint például az automatizálás és a mesterséges intelligencia. A Micro Focus támogatásával készült friss kutatás szerint a cégek 74 százaléka aktívan használja a mesterséges intelligenciát a tesztelési folyamatok optimalizálásához. Az adatvédelemmel, megbízhatósággal és a szabályozásokkal kapcsolatos aggályok miatt azonban érdemes olyan, vállalati felhasználásra szánt MI-megoldásokat alkalmazni, amelyek fejlesztése során kiemelt figyelmet fordítanak az ilyen jellegű problémák kiküszöbölésére.
Glami.hu: Az MI forradalmasítja a divatvásárlást is – ezt gondolják a magyar felhasználók az új technológiáról

Glami.hu: Az MI forradalmasítja a divatvásárlást is – ezt gondolják a magyar felhasználók az új technológiáról

Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (MI) olyan területeken ért el áttörést, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak. Az egyik ilyen terület a divatipar, ahol az új technológia forradalmasítja a divatcikkek vásárlásának gyakorlatát, például az MI algoritmusok személyre szabott ajánlatokat jelenítenek meg a felhasználóknak az egyéni ízlésnek és testalkatnak megfelelően. A Glami.hu friss felmérése arra kereste a választ, hogy mit gondolnak a magyar divatrajongók az új technológiáról.
Az AI jelenti a legnagyobb fenyegetést az e-kereskedelemre

Az AI jelenti a legnagyobb fenyegetést az e-kereskedelemre

Az, hogy az AI apokalipszis lovasai végig vágtatnak-e a horizonton, ma még kérdés. De, hogy a falra festésük remekül megy, annyi szent.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
1/37