Jandó Zoltán cikkei 1. oldal

Városfejlesztés plakátokkal

Városfejlesztés plakátokkal

Teljesen átalakulhat a következő években a köztéri hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
Városfejlesztés plakátokkal

Városfejlesztés plakátokkal

Teljesen átalakulhat a következő években a köztéri hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Szinte teljesen átalakulhat a következő években a köztéri (out of home) hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

Néhány év múlva a Facebook nomen est omen egy névkönyv lesz, a szolgáltatók pedig az itt elért adataink alapján személyre szabott szolgáltatáscsomagokat kínálnak majd – mondja Szántó Péter a SpringTab alapítója és vezetője.
A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

Néhány év múlva a Facebook nomen est omen egy névkönyv lesz, a szolgáltatók pedig az itt elért adataink alapján személyre szabott szolgáltatáscsomagokat kínálnak majd – mondja Szántó Péter a SpringTab alapítója és vezetője.
Városfejlesztés plakátokkal

Városfejlesztés plakátokkal

Teljesen átalakulhat a következő években a köztéri hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Rendkívül gyorsan tud eszkalálni egy-egy válságot a Facebook és a Twitter, ezért muszáj integráltan kezelni a PR-t és a közösségi médiát – mondja a Telenor kommunikációs vezetője.
Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Szinte teljesen átalakulhat a következő években a köztéri (out of home) hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

Néhány év múlva a Facebook nomen est omen egy névkönyv lesz, a szolgáltatók pedig az itt elért adataink alapján személyre szabott szolgáltatáscsomagokat kínálnak majd – mondja Szántó Péter a SpringTab alapítója és vezetője.
Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

A kreativitásnak ára van, ezt azonban meg kell fizetnie azoknak a cégeknek, amelyek ki akarnak tűnni a tömegből, és tartósan sikeresen szeretnének működni – véli az ACG Reklámügynökség kreatív igazgatója.
1/2