Bucsky Péter cikkei 2. oldal

Hosszú távon, generációkon át az imázsfilmek működnek a legjobban!

Hosszú távon, generációkon át az imázsfilmek működnek a legjobban!

Az IAB nyertes reklámfilmjéről Szták Andrással, az Árukereső.hu-t működtető Online Comparison Shopping Kft. ügyvezetőjével az imázsfilmek szerepéről és a cégcsoportokon belül nemzetközi munkamegosztásról beszélgettünk a marketing területén.
Egységes szabályozás, növekvő piac a közterületi reklámoknál

Egységes szabályozás, növekvő piac a közterületi reklámoknál

A hazai médiafelületek közül a külterületi reklámok stabilan őrzik szerepüket. Az eddigi összetett szabályozás helyett egységes, könnyebben álátható rendszer segíti 2024-től az ágazat működését.
A Netflix mellett, most az Amazon harap bele televíziók piacába?

A Netflix mellett, most az Amazon harap bele televíziók piacába?

Óriási növekedés előtt áll a ″retail media″ piaca már Európában is. Magyarországon még alig látni ennek jeleit, de minél előbb érdemes felkészülni!
Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Eltérő hatások várhatók a médiafelületek árazásában és a kínálatban a hazai reklámpiacon, de a hirdetők reklámköltése is igen eltérő lehet szektoronként az idei évben - mondta el interjúnkban Szabó Edina, az OMG Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
A hozzáértőknek aranybányát jelenthetnek az online apróhirdetések

A hozzáértőknek aranybányát jelenthetnek az online apróhirdetések

Kevés olyan jól működő szeglete van az online világnak, ahol nem a globális technológiai cégek a vezető szereplők. A listing oldalaknál a helyi elvárások és specialitások mellett ebben a legnagyobb szerepe annak volt, hogy folyamatosan új válaszokat tudtak adnia a digitalizáció újabb és újabb kihívásaira – véli Halász Bertalan, a JóAutók.hu oldalt működtető Net Mobilitás Zrt. vezérigazgatója
A közterület jövője digitális és programozott!

A közterület jövője digitális és programozott!

A fejlett piacokon nagyban növeli a közterületi hirdetések iránti keresletet a médiafelület digitális átállása. Számos innováció egymás hatásait erősítve alakítja át az OOH világát.
Az RTL új sportszerkesztőségével indul a streamingben erős hazai UEFA Bajnokok Ligája közvetítés

Az RTL új sportszerkesztőségével indul a streamingben erős hazai UEFA Bajnokok Ligája közvetítés

Minden BL-mérkőzés elérhető lesz az RTL+ streaming felületen
Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Eltérő hatások várhatók a médiafelületek árazásában és a kínálatban a hazai reklámpiacon, de a hirdetők reklámköltése is igen eltérő lehet szektoronként az idei évben - mondta el interjúnkban Szabó Edina, az OMG Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
A felelős cégeknek már a chatbotok használatát is szabályozni kellene!

A felelős cégeknek már a chatbotok használatát is szabályozni kellene!

Még összetettebb feladat lesz a vállalatok, a városok, vagy éppen az otthonaink működését biztosító kiberbiztonság a mesterséges intelligencia előretörésével – véli Sándor Barnabás okleveles biztonságtechnikai mérnök, az Óbudai Egyetem kiberbiztonsági kutatója.
A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
2/52